تازہ ترینخبریںپاکستان سے

اپوزیشن کے 15 افراد عمران خان کے ساتھ ہیں، شیخ رشید

وزیر داخلہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ سینیٹ سے ساڑھے 3 سالوں میں حکومت کا کوئی بل یا قرارداد ناکام نہ ہونے کے بعد اپوزیشن کو اب اندازہ ہوجانا چاہیے کہ ان کے 14 سے 15 افراد اندر سے حکومت کے ساتھ ہیں۔

راولپنڈی میں ماں، بچہ ہسپتال کے دورے کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے شیخ رشید نے کہا کہ ’جب میں نے کہا تھا کہ فنانس بل سینیٹ اور قومی اسمبلی سے منظور ہوجائے گا تب سوال کیا گیا تھا کہ سینیٹ سے کیسے منظور ہوگا؟ اب سب کو پتا لگ چکا ہے کہ ہم سینیٹ سے بھی بل منظور کروا سکتے ہیں، ساڑھے تین سالوں میں سینیٹ میں حکومت کا کوئی بل یا قرارداد ناکام نہیں ہوا، اپوزیشن کو بھی اب اندازہ ہوجانا چاہیے کہ ان کے 14 سے 15 افراد اندر سے عمران خان کے ساتھ ہیں‘۔

انہوں نے کہا کہ اپوزیشن کو اب تحریک عدم اعتماد کی باتیں بھی چھوڑ دینی چاہیے، تمام پارٹیوں کو حالات کی سنگینی کا پھر بھی اندازہ ہوچکا ہے لیکن مولانا فضل الرحمٰن کو پھر بھی شوق ہے تو ضرور آئیں، انشااللہ اس میں بھی انہیں ناکامی ہوگی۔

ان کا کہنا تھا کہ دھرنے یا لانگ مارچ سے کچھ نہیں ہوگا، بلاول بھٹو موسم کی فکر نہ کریں، 27 فروری کو ضرور آئیں اور 23 مارچ والے بھی شوق سے آئیں، حکومت کا ویسے ہی ڈیڑھ سال رہ گیا ہے۔

شیخ رشید نے کہا کہ ہم 23 مرتبہ آئی ایم ایف جاچکے ہیں، اب 24ویں بار جارہے ہیں کیونکہ معیشت کو مضبوط بنانے کے لیے یہ ہماری مجبوری ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button