تازہ ترینخبریںٹیکنالوجی

اینڈرائیڈ اسمارٹ فون پر اسٹوریج کو کیسے بڑھایا جائے؟

بہت سارے اینڈرائیڈ صارفین 64 جی بی اسٹوریج ماڈل کے ساتھ اسمارٹ فون خریدتے ہیں، جو بہت تیزی سے بھر جاتا ہے اور جو لوگ سینکڑوں تصاویر پر کلک کرنا، گیمز کھیلنا، اور اپنے اسمارٹ فون میں 40 سے زائد ایپس رکھنا پسند کرتے ہیں وہ اسٹوریج کی کمی کی وجہ سے پریشان رہتے ہیں۔

اب آپ کو اس کے بارے میں فکر ہونے کی ضرورت نہیں ہے جیسا کہ ہم نے کچھ ایسے طریقے بتائے ہیں جن کی مدد سے آپ اپنے اینڈرائیڈ فونز میں اسٹوریج کو بڑھانے کی کوشش کر سکتے ہیں۔

کچھ جگہ بنانے کا سب سے آسان طریقہ کچھ غیر ضروری ایپس کو حذف کرنا ہے۔ اس کے بعد، آپ کچھ پرانی آڈیو فائلز کو بھی ڈیلیٹ کر سکتے ہیں جن کی آپ کو مزید ضرورت نہیں ہے۔ آڈیو فائلز کو ڈیلیٹ کرنا تھوڑا پریشان کُن ہوسکتا ہے کیونکہ ڈیلیٹ کرنے سے پہلے آپ کو انہیں سننا ہوگا۔

صارفین کچھ تصاویر یا ویڈیوز کو آسانی سے ڈیلیٹ کر سکتے ہیں۔ اب، اینڈرائیڈ صارفین بڑی فائلز کو فوری طور پر ڈیلیٹ کرنے کے لیے واٹس ایپ کے اسٹوریج مینجمنٹ ٹول کا استعمال کر سکتے ہیں، جو کہ کچھ اسٹوریج کی جگہ کو صاف کرنے کا بہترین طریقہ ہے۔

واٹس ایپ کے اسٹوریج مینجمنٹ سیکشن میں، آپ 5MB سے بڑی فائلز کو چیک اور ڈیلیٹ کر سکیں گے۔ کوئی بھی کسی بھی چیٹ میں جا کر فائلز کو ڈیلیٹ کر سکتا ہے، اس کے بعد آپ کی گیلری سے بھی تصاویر ڈیلیٹ ہو جائیں گی۔

واٹس ایپ کے اسٹوریج ٹول کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ یہ ہر تصویر کا سائز دکھاتا ہے جس سے بڑی فائلa کو تھوڑی تیزی سے ڈیلیٹ کرنا آسان ہو جاتا ہے تاکہ کچھ اسٹوریج کی جگہ بنائی جا سکے۔

گوگل فوٹوز مقبول ترین ایپس میں سے ایک ہے اور اسے آپ کی تمام تصاویر یا ویڈیوز کا بیک اپ لینے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے جس کے بعد آپ انہیں اپنے فون کی گیلری ایپ سے ڈیلیٹ کر سکتے ہیں۔

گوگل فوٹوز ہر جگہ آسانی سے دستیاب ہے۔ لہٰذا، صارفین اپنی تمام تصاویر اور ویڈیوز تک فوری رسائی حاصل کر سکیں گے۔

گوگل فوٹوز ایپ تصاویر کا بیک اپ لینے کا عمل بہت آسان ہے اور آپ کو کسی بھی تصویر کو کھونے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

یاد رکھیں کہ گوگل ہر اکاؤنٹ کو صرف 15GB مفت کلاؤڈ اسٹوریج کی جگہ دیتا ہے۔ لہٰذا، آپ کو مفت اسٹوریج کی حد تک پہنچنے کے بعد یا تو نیا Google اکاؤنٹ بنانا پڑے گا یا مزید اسٹوریج کی جگہ حاصل کرنے کے لیے Google One سبسکرپشن خریدنا پڑے گا۔

ایک بار جب آپ کی تصاویر اور ویڈیوز کا گوگل فوٹوز میں بیک اپ ہو جاتا ہے، تو آپ ان تک کسی بھی ڈیوائس سے رسائی حاصل کر سکیں گے جو آپ کے اکاؤنٹ سے لاگ اِن ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button