تازہ ترینخبریںدلچسپ و حیرت انگیزدنیا سے

دُنیا کا معروف گولڈ میڈلسٹ افریقی چوہا چل بسا

خیال رہے کہ سال 2020ء میں مگاوا کو گولڈ میڈل سے نوازا گیا تھا، اس کے علاوہ ماگاوا چیریٹی PDSA کی 77 سالہ تاریخ میں وہ پہلا چوہا تھا جسے تمغہ دیا گیا۔

دُنیا کا معروف اور ہیرو گولڈ میڈلسٹ افریقی چوہا ’ماگاوا‘ 8 سال کی عُمر میں دُنیا سے کوچ کرگیا۔

بین الاقوامی میڈیا رپورٹس کے مطابق بارودی سرنگیں سونگھ کر لوگوں کو بڑے خطرے سے بچانے والے ’ماگاوا‘ نامی چوہے نے اپنے پانچ سالہ کیرئیر کے دوران 100 سے زیادہ بارودی سرنگیں اور دھماکہ خیز مواد تلاش کیا۔

میڈیا رپورٹس میں بتایا جارہا ہے کہ ماگاوا تندرست تھا اور اس نے گزشتہ ہفتے کا بیشتر حصہ اپنے معمول کے جوش و خروش کے ساتھ کھیلتے ہوئے گزارا لیکن ہفتے کے آخر میں اس نے سست ہونا شروع کر دیا، زیادہ سونا شروع کر دیا اور اپنے آخری دنوں میں کھانے میں کم دلچسپی ظاہر کی۔

کئی دہائیوں کی خانہ جنگی کا شکار، کمبوڈیا دنیا کے سب سے زیادہ بارودی سرنگوں والے ممالک میں سے ایک ہے، جہاں 1,000 مربع کلومیٹر سے زیادہ زمین اب بھی آلودہ ہے۔

اس میں فی کس سب سے زیادہ تعداد میں ایمپیوٹیز ہیں، جہاں 40,000 سے زیادہ لوگ دھماکہ خیز مواد سے اپنے اعضاء کھو چکے ہیں۔

کمبوڈیا کے مائن ایکشن سینٹر کے ڈائریکٹر جنرل نے کہا کہ کمبوڈیا سیلف ہیلپ ڈیمائننگ گروپ سے تعلق رکھنے والے تین افراد ٹینک شکن بارودی سرنگوں کے دھماکوں سے ہلاک ہوئے، جس میں دو دیگر زخمی بھی ہوئے۔

اُنہوں نے کہا کہ ماگاوا کی شراکت نے کمبوڈیا میں کمیونٹیز کو زیادہ محفوظ طریقے سے رہنے، کام کرنے اور کھیلنے کی اجازت دی۔

اُن کا کہنا تھا کہ ماگاوا کی ہر دریافت نے کمبوڈیا کے لوگوں کے لیے چوٹ یا موت کے خطرے کو کم کیا۔

خیال رہے کہ سال 2020ء میں مگاوا کو گولڈ میڈل سے نوازا گیا تھا، اس کے علاوہ ماگاوا چیریٹی PDSA کی 77 سالہ تاریخ میں وہ پہلا چوہا تھا جسے تمغہ دیا گیا۔

دوسری جانب گزشتہ سال جون میں ماگاوا کو عُمر بڑھنے کی وجہ سے ریٹائر کردیا گیا تھا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button