تازہ ترینخبریںپاکستان

انسانی حقوق کے عالمی دن پر وزیر اعظم اور صدر کا پیغام

 انسانی حقوق کے عالمی دن پر وزیرِ اعظم انوارالحق کاکڑ اور صدر مملکت عارف علوی نے پیغام جاری کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق انسانی حقوق کے عالمی دن کے موقع پر صدر عارف علوی  نے پیغام میں کہا کہ فلسطین کے عوام کو ان کے حقوق سے محروم رکھا جارہا ہے۔

صدرعارف علوی کا کہنا تھا کہ فلسطینیوں پر ریاستی دہشت گردی پرعالمی برادری اسرائیل کے خلاف کارروائی میں ناکام رہی، اسرائیل نے اسپتالوں، اسکولوں اور رہائشی علاقوں پر بمباری کی، اسرائیلی بمباری سے ہزاروں بے گناہ فلسطینی شہید ہوچکے ہیں۔

صدرمملکت کا مزید کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیاں بھی عالمی توجہ کی منتظر ہیں، مقبوضہ کشمیر میں دہشت گردی کے راج پر بھارت کو جواب دہ ٹھہرایا جائے۔

انسانی حقوق کے عالمی دن کے موقع پر نگراں وزیر اعظم انوارالحق کاکڑ نے پیغام میں کہا کہ پاکستان انسانی حقوق کے عالمی منشور کی حمایت اور پاسداری جاری رکھے گا۔

نگراں وزیراعظم کا کہنا تھا کہ عالمی برادری کشمیریوں کے حقوق کیلئے بھارت پر دباؤ ڈالے، غزہ میں نہتے فلسطینیوں پر اسرائیلی مظالم بھی باعث تشویش ہیں۔

انوارالحق کاکڑ کا کہنا تھا کہ پاکستان بلاتفریق مذہب، رنگ ونسل انسانی حقوق کے تحفظ کیلئےکوشاں ر ہے گا، پاکستان نے ملکی اور بین الاقوامی سطح پر انسانی حقوق کے تحفظ کیلئے مؤثر اقدامات کیے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ بھارت غیر قانونی طور پر مقبوضہ جموں وکشمیر میں انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیاں کررہا ہے، 5 اگست 2019 کے اقدامات کا مقصد مقبوضہ کشمیر میں آبادیاتی تبدیلی ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button