تازہ ترینخبریںدنیا سے

امریکی سیاسی جماعت نے گوگل پر مقدمہ کر دیا

ریپبلکن نیشنل کمیٹی (آر این سی) نے گوگل کے خلاف امریکی عدالت میں مقدمہ دائر کردیا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق آر این سی نے گوگل پر الزام عائد کرتے ہوئے مقدمہ دائر کیا ہے کہ وہ سیاسی جماعت کی ای میلز کو مبینہ طور پر صارفین کے سپام فولڈرز میں بھیج رہا ہے۔

امریکی سیاسی کمیٹی آر این سی نے گوگل پر امتیازی سلوک اور آزادی اظہار رائے کو دبانے کا الزام عائد کرتے ہوئے کہا ہے کہ گوگل نومبر میں ہونے والے انتخابات سے قبل سیاسی وابستگی اور نظریات کے باعث کمیٹی کی ای میلز کو روکنے کی کوشش کر رہا ہے۔

آر این سی کا کہنا ہے کہ جی میل آر این سی گروپ کی ای میلز کو غیر منصفانہ طور پر صارفین کے سپام فولڈرز میں بھیج کر کمیٹی کے خلاف "امتیازی سلوک” کر رہا ہے جس کے باعث فنڈ ریزنگ اور ووٹ حاصل کرنے کی کوششوں پر اثر پڑتا ہے۔

آر این سی کا یہ بھی کہنا ہے کہ رواں ماہ کے آغاز میں تمام ای میلز صارفین کو ان کے ان باکس میں موصول ہو رہی تھیں لیکن انتخابات کے قریب آتے ہی تمام ای میلز سپام فولڈرز میں جا رہی ہیں۔

دوسری جانب گوگل نے ان الزامات کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ سیاسی وابستگی کی بنیاد پر ای میلز کو فلٹر نہیں کرتے بلکہ جی میلز کا سپام فلٹر صارفین کی رائے کی عکاسی کرتا ہے۔

واضح رہے کہ ری پبلکن نیشنل کمیٹی طویل عرصے سے ٹیکنالوجی کمپنیوں پر قدامت پسند خیالات کے خلاف امتیازی سلوک اور آزادی اظہار رائے کو دبانے کا الزام لگاتے رہے ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button