تازہ ترینخبریںفن اور فنکار

سب کے سامنے کہا گیا اگر وزن کم کرو تو ’آفت‘ لگو گی

انٹرویو سے دو ہفتے قبل حبا بخاری رواں ماہ جنوری کے آغاز میں دیرینہ دوست ساتھی اداکار آرز احمد کے ساتھ شادی کے بندھن میں بندھیں تھیں۔

حال ہی میں شادی کے بندھن میں بندھنے والی اداکارہ حبا بخاری نے کہا ہے کہ کچھ عرصہ قبل دوران سفر انہیں ایک خاتون نے پرواز میں سب کے سامنے دور سے کہا کہ اگر وہ اپنا وزن تھوڑا کم کرلیں تو وہ ’آفت‘ لگیں گی۔

حبا بخاری حال ہی میں ’ٹو بی آنیسٹ‘ شو میں شریک ہوئیں، جہاں انہوں نے کیریئر سمیت شوبز انڈسٹری پر بھی بات کی جب کہ انہوں نے زندگی کے کچھ دلچسپ واقعات بھی بیان کیے۔

مذکورہ انٹرویو چند ماہ قبل حبا بخاری کی شادی سے قبل ریکارڈ کیا گیا تھا، جسے اب 19 جنوری کو ریلیز کیا گیا۔

انٹرویو سے دو ہفتے قبل حبا بخاری رواں ماہ جنوری کے آغاز میں دیرینہ دوست ساتھی اداکار آرز احمد کے ساتھ شادی کے بندھن میں بندھیں تھیں۔

دونوں کی شادی کی تقریبات تقریب ایک ہفتے تک جاری رہی تھیں، دونوں نے گزشتہ برس منگنی کی تھی۔

شادی سے قبل ریکارڈ کرائے گئے انٹرویو میں حبا بخاری نے کہا کہ انہیں معروف ڈراما ساز حسینہ معین شوبز میں لے کر آئی تھیں، انہوں نے ہی ان کے والد سے اداکاری کی اجازت لی۔

اداکارہ نے بتایا کہ شوبز میں آنے سے قبل وہ آرکیٹک کی تعلیم حاصل کر رہی تھیں کہ حسینہ معین نے انہیں اداکاری کی پیش کش کی اور پھر ڈراما ساز نے انہیں کہا کہ انہوں نے نادیہ خان کے والد سے بھی اجازت لی تھی اور ان کے والد سے بھی لیں گی۔

پروگرام کے دوران حبا بخاری نے انکشاف کیا کہ انہیں فلموں میں کام کرنے کی پیش کش بھی ہو چکی ہے مگر اچھی کہانی اور کردار نہ ہونے کی وجہ سے انہوں نے کام سے معذرت کی۔

حبا بخاری کے مطابق انہیں ایک ہی فلم میں دو کردار یعنی بہن اور بیوی کے کرداروں کی پیش کش بھی ہوئی تھی مگر انہوں نے معذرت کرلی۔

اداکارہ کا کہنا تھا کہ اگر انہیں کسی اچھی فلم یا کہانی کی پیش کش ہوگی تو وہ ضرور قسمت آزمائیں گی۔

ایک سوال کے جواب میں حبا بخاری نے کہا کہ اگر انہیں اپنے جسم کے کسی حصے کو بہتر بنانے کا موقع ملے تو وہ اپنا قد تھوڑا سا بڑھائیں گی۔

پروگرام میں باتیں کرتے ہوئے حبا بخاری نے خود کو ’کراچی کی لونڈی‘ بھی قرار دیا اور کہا کہ انہیں نہ صرف اچھی ڈرائیونگ آتی ہے بلکہ وہ گاڑی کی خرابی سے متعلق بھی بہت کچھ جانتی ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button