Welcome to JEHANPAKISTAN   Click to listen highlighted text! Welcome to JEHANPAKISTAN
تازہ ترینخبریںدیسی ٹوٹکے

بلیک اور وائٹ ہیڈز سے چھٹکارا پانے کا آسان طریقہ

ماہرین نے بلیک ہیڈز اور وائٹ ہیڈز کے پیچھے کی وجوہات بتاتے ہوئے ان کا علاج بھی بتا دیا ہے۔

ہر ایک کا خواب ہوتا ہے کہ چمک دار جِلد ہو جو تازہ اور صاف نظر آئے لیکن  چیزیں اس طرح کام نہیں کرتی ہیں جس طرح ہم حقیقی زندگی میں چاہتے ہیں، سب سے پہلے موسم کی تبدیلی، آلودگی اور گندگی جِلد کو بہت سے منفی طریقوں سے متاثر کرتی ہیں اور اگر جِلد کا خیال نہیں رکھا جائے تو یہ صاف نظر نہیں آئے گی۔

اس کے علاوہ مختلف مسائل ہیں جو عمر کے ساتھ ساتھ پیش آتے ہیں جن میں ایکنی وغیرہ شامل ہیں، سب سے عام مسائل میں سے ایک جِلد پر وائٹ ہیڈز اور بلیک ہیڈز کا ہونا ہے، یہ جِلد پر چھوٹے چھوٹے دھبے ہیں جو دیکھنے میں بالکل اچھے نہیں لگتے۔

ماہرینِ غذائیت نے کہا ہے کہ اپنے چہرے کو صاف کرنا اور ہر 15 دن میں ایک بار چہرے کے اسکرب کا استعمال کرنے کے ساتھ ساتھ اچھی چکنائی (اعتدال) والی صاف خوراک کھانے سے آپ کو اس مسئلے سے بچنے میں مدد ملے گی۔

یہاں ماہرین غذائیت نے وائٹ ہیڈز اور بلیک ہیڈز کو روکنے کے طریقے، اُن کے پیچھے کی وجہ بتائی ہے اور ساتھ ہی جِلد کو صاف رکھنے کا طریقہ بھی بیان کیا ہے۔

بلیک اور وائٹ ہیڈز سے چھٹکارا پانے کے طریقے: 

اگر صاف اور چمکدار جِلد حاصل کرنا چاہتے ہیں تو اپنی خوراک پر کام کرنے کی ضرورت ہے۔

چونکہ چینی جِلد کے لیے اچھی نہیں ہے، اس لیے کم چینی والے پھل جیسے سیب، نارنجی، انار وغیرہ کا استعمال کریں۔

اپنے جسم کی کیمسٹری کو متوازن کرنے کے لیے پنیر، چاکلیٹ اور تلی ہوئی یا تیل والی کھانے کی اشیاء سے 6 ماہ تک پرہیز کریں، جتنا ممکن ہو صحت مند کھانے کی کوشش کریں۔

وٹامنز جیسے زنک، وٹامن اے اور سی لیں، یا تو یہ وٹامنز اور معدنیات کھانے کی اشیاء سے حاصل کر سکتے ہیں یا ڈاکٹروں کے تجویز کردہ سپلیمنٹس لے سکتے ہیں۔

دالوں، گری دار میوے، بیج، پھل، سبزیاں اور اناج پر مشتمل تھوڑی مقدار میں اعتدال سے کم چکنائی والی خوراک کھائیں۔

کچھ لوگوں کے لیے صحت مند غذا ان کے رنگت کو صاف کرنے کے لیے حیرت انگیز کام کر سکتی ہے، اگر کامل جِلد چاہتے ہیں تو اسے صاف کرنے والی غذا پر عمل کرنا چاہیے، ٹماٹر + گاجر + چقندر کے جوس کا استعمال کریں اور وٹامن اور اینٹی آکسیڈنٹ سپلیمنٹس لیں۔

تناؤ سے پاک زندگی گزارنے کی کوشش کریں، یہ بہت سے صحت کے مسائل سے چھٹکارا حاصل کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
Click to listen highlighted text!