Welcome to JEHANPAKISTAN   Click to listen highlighted text! Welcome to JEHANPAKISTAN
تازہ ترینخبریںدیسی ٹوٹکے

ناریل کا پانی ایک معجزاتی مشروب

بہت سے لوگوں نے ناریل کے پانی کو ایک معجزاتی مشروب قرار دیا ہے۔ یہ آپ کے جسم میں توانائی کو فوری طور پر فروغ دینے کے لیے ایک طاقتور قدرتی مشروب کا بھی کام کرتا ہے۔

ملک کے تمام شہروں کو ہیٹ ویو کا سامنا ہے اور آپ سڑک کے کنارے لگے اسٹالز سے تازہ ناریل کا پانی خرید کر پیتے ہیں تاکہ گرمی کی شدت کو کم کیا جاسکے، ناریل کا پانی صرف آپ کی پیاس نہیں بجھاتا بلکہ اس میں کئی وٹامنز اور منرلز موجود ہیں جو ہائیڈریشن میں مدد دیتے ہیں۔

ناریل پانی میں کیلوریز اور چکنائی کم ہوتی ہے، اس پانی میں میٹھے ناریل کا ذائقہ ہوتا ہے اور اس میں شوگر اور کیلوریز کم ہوتی ہیں۔

اچھی ورزش کے بعد کوئی بھی ناریل کا پانی پی سکتا ہے کیونکہ اس میں الیکٹرولائٹس ہوتے ہیں جو جسم میں غذائی اجزاء کو بھرنے میں مدد دیتے ہیں۔

دوسری جانب ماہرین نے مشورہ دیا ہے کہ ناریل کا پانی صرف گرمیوں میں ہی نہیں بلکہ پورا سال استعمال کریں۔

ناریل پانی کے کرشماتی فوائد:

ناریل کا پانی ہائیڈریشن میں مدد کرتا ہے، اس مشروب میں الیکٹرولائٹس جیسے پوٹاشیم، سوڈیم اور میگنیشیم ہوتے ہیں جو جسم کو غذائی اجزاء فراہم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ خاص طور پر ان لوگوں کے لیے مفید ہے جو باقاعدگی سے ورزش کرتے ہیں۔

ناریل کے پانی میں پوٹاشیم کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جس کی وجہ سے بہت سے لوگ اپنی خوراک میں اس سے محروم رہتے ہیں۔ ناریل کا پانی پینے سے آپ کے جسم سے اضافی سوڈیم کو پیشاب کے ذریعے نکالنے میں مدد مل سکتی ہے۔

ناریل پانی میں کیلوریز بہت کم ہوتی ہیں جو اسے دوسرے پھلوں کے جوس کا بہترین متبادل بناتی ہیں۔ دوسرے پھلوں کے جوس میں چینی شامل ہو سکتی ہے جو کہ جسم کے لیے نقصان دہ ہے اس لیے ان پھلوں کے جوس کے بجائے ناریل کا پانی پیا جا سکتا ہے۔

ناریل کا پانی صحت مند اور تر و تازہ جِلد حاصل کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ یہ اس کی اینٹی مائیکروبیل خصوصیات کی وجہ سے مہاسوں کے خلاف جنگ میں مدد کر سکتا ہے۔

تحقیق سے یہ بھی پتہ چلتا ہے کہ ناریل کا پانی پینے سے جسم میں فری ریڈیکلز کے اثرات کو بے اثر کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

ناریل پانی پینے کا بہترین وقت:

دوسرے مشروبات کے برعکس، ناریل پانی پینے کا بہترین وقت کوئی نہیں ہے۔ آپ دن میں اور یہاں تک کہ رات کے وقت بھی اس سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں  لیکن کچھ مخصوص اوقات میں اسے پینا یقیناََ فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔

صبح سویرے خالی پیٹ پی لیں:

صبح خالی پیٹ ناریل پانی پینا کئی طریقوں سے مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ ناریل کے پانی میں لوری ایسڈ ہوتا ہے، جو آپ کی قوت مدافعت کو بڑھانے، آپ کی میٹابولزم کو شروع کرنے اور وزن میں کمی کی سہولت فراہم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

کھانا کھانے سے پہلے اور بعد میں:

کھانے سے پہلے تازہ ناریل پانی کا گلاس پینا آپ کو بھر پور بناتا ہے اور اس طرح آپ کو زیادہ کھانے سے روکتا ہے۔ اس میں کیلوریز کی مقدار کم ہوتی ہیں، ناریل کا پانی آپ کے نظامِ ہاضمہ کو بہتر طریقے سے کام کرنے میں مدد کرتا ہے، ناریل کے پانی کا باقاعدہ استعمال آپ کے جسم میں الیکٹرولائٹ کے توازن کو برقرار رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے اور اس طرح آپ کے بلڈ پریشر کو کنٹرول میں رکھتا ہے۔

سونے سے پہلے:

ناریل پانی ذہنی دباؤ سے لڑنے اور ہمارے دماغ کو پُرسکون کرنے کے لیے بہترین مشروب قرار دی جاتی ہے، مزید یہ کہ سونے کے وقت ناریل کا پانی پینا آپ کے تمام زہریلے مادوں کو نکالنے اور آپ کے پیشاب کی نالی کو صاف کرنے میں معاون ہوسکتا ہے، اس طرح انفیکشن اور گردے کی بیماریوں سے بھی بچا جاسکتا ہے۔

 

 

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
Click to listen highlighted text!