تازہ ترینخبریںصحتصحت اور غذا

سیب چھلکے سمیت کھانا فائدہ مند یا نقصان دہ؟

سیب کے روزانہ استعمال سے متعلق تو کئی کہاوتیں مشہور ہیں مگر اس پھل کے استعمال کے فوائد ان کہاوتوں سے بھی کئی گنا زیادہ ہیں جن سے اکثر افراد ناواقف نظر آتے ہیں اور اس پھل سے فائدہ اٹھانے سے قاصر رہتے ہیں۔

روزانہ ایک سیب ہمیں ڈاکٹر سے دور رکھتا ہے، بچپن سے لے کر جوانی تک، یہ جملہ ہر گھر میں دہرایا جاتا ہے تاکہ لمبی عمر اور بیماریوں سے پاک زندگی کے لیے صحت بخش غذا کو فروغ دیا جا سکے اور جب صحت مند اور متوازن غذا کی پیروی کی بات آتی ہے، تو سبزیوں اور اناج کے ساتھ پھلوں کو بھی ایک ضروری غذا سمجھا جاتا ہے۔ اور جب بات صحت مند پھلوں کی ہو تو گہرے سرخ رنگ کے سیب اپنی غذائیت کی وجہ سے کسی سُپر فوڈ سے کم نہیں سمجھے جاتے۔

کئی بار، لوگ صفائی اور ذائقے سے متعلق خدشات کے لیے سیب کا چھلکا ہٹا دیتے ہیں۔ تاہم، چھلکا ہٹانے سے آپ پھل کے ضروری غذائی اجزاء سے محروم ہوسکتے ہیں۔

اگرچہ سیب کا گودا فائبر، وٹامن اے، اینٹی آکسیڈنٹس اور صحت کاربوہائیڈریٹ کا بھرپور ذریعہ ہے لیکن اس پھل کا چھلکا بھی فائدہ مند ہے۔

چھلکے سمیت سیب کھانے کے فوائد:

پھیپھڑوں کی حفاظت کرتا ہے: 

سیب کے چھلکے میں quercetin نامی ایک اینٹی سوزش مرکب پایا جاتا ہے جو پھیپھڑوں کو کئی بیماریوں سے بچاتا ہے۔

صحت مند دل:

سیب کے چھلکے میں پائے جانے والے اینٹی آکسیڈنٹس بلڈ شوگر اور کولیسٹرول کی سطح کو برقرار رکھنے میں مدد کرتے ہیں جس کی وجہ سے ہمارا دل صحت مند ہوتا ہے۔

وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے:

سیب کا چھلکا غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتا ہے جو زیادہ کھانا کھانے سے بچاتا ہے، اور وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

صحت مند نظام ہاضمہ:

سیب کے چھلکے میں وزن میں کمی کے فوائد اس کے فائبر مواد سے منسوب ہیں، یہی صحت مند جگر کے کام کو سپورٹ کرتا ہے اور ہڈیوں کی صحت کو اچھی طرح سے برقرار رکھتا ہے۔ یہ مختلف بیماریوں سے لڑنے والے مریضوں کو ہاضمے میں بھی مدد کرتا ہے۔

وٹامنز کا بھرپور ذریعہ:

سیب وٹامن اے، کے اور سی سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس میں پوٹاشیم، کیلشیم اور فاسفورس بھی ہوتا ہے جو گردے، دل، دماغ، جِلد اور ہڈیوں کی صحت کو سہارا دیتا ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button