تازہ ترینخبریںدیسی ٹوٹکے

روزانہ کی خوراک میں پروٹین کو شامل کرنے کے جدید طریقے

روزانہ پروٹین سے بھرپور غذا کھانا جسم کے لیے بہت ضروری ہے۔ پروٹین ہماری توانائی کی سطح کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے، پٹھوں کی تعمیر میں مدد کرتا ہے، چربی جلاتا ہے۔

تاہم، روزانہ پروٹین سے بھرپور غذائیں کھانا بورنگ ہو سکتا ہے۔ پروٹین سے بھرپور غذائیں جیسے انڈے، چکن وغیرہ ہر روز نہیں کھا سکتے۔

صحت مند کھانے کا مطلب بورنگ کھانا نہیں ہے۔ آپ اپنے کھانے کے ذائقے اور غذائیت کی قدر کو بڑھانے کے لیے مختلف کھانے اور مصالحے شامل کر سکتے ہیں، نئی کھانوں، ذائقوں اور کھانوں کو شامل کرنا صحت مند کھانے کو آسان اور پرلطف بنا سکتا ہے۔

یہاں ماہرین پروٹین سے بھرپور غذاؤں کو اپنی خوراک میں شامل کرنے کے چند جدید طریقے بتا رہے ہیں۔

پروٹین حاصل کرنے کے جدید طریقے:

دہی:

دہی سبزی خوروں کے لیے پروٹین کا ایک بڑا ذریعہ ہے۔ اس میں پروٹین، وٹامنز، اینٹی آکسیڈنٹس اور پروبائیوٹکس زیادہ ہوتے ہیں۔ یہ ناصرف یہ تمام غذائی اجزاء فراہم کرتا ہے بلکہ آنتوں کی صحت کو برقرار رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

آپ ایک کپ دہی لے سکتے ہیں اور اس میں کچھ پھلوں کے ساتھ شہد بھی شامل کر سکتے ہیں اور ساتھ ہی کچھ میوے شامل کرکے اسے مزید صحت بخش بنا سکتے ہیں۔

ویجی سلاد:

سبزیاں جیسے بروکولی، پالک، سبز مٹر، اور بہت سی چیزیں ان لوگوں کے لیے پروٹین کا بہترین ذریعہ ہیں جو پودوں پر مبنی غذا کھاتے ہیں۔ یہ پروٹین کے ساتھ ساتھ فائبر، وٹامنز، آئرن، پوٹاشیم اور بہت سے غذائی اجزاء اور معدنیات کا ایک بڑا ذریعہ ہیں۔

چکن:

اگرچہ چکن پروٹین کا سب سے عام اور آسانی سے دستیاب ذریعہ ہے لیکن اسے پکانا بورنگ ہوسکتا ہے۔ تاہم، آپ چکن کو سلاد کے لیے بیس کے طور پر شامل کر سکتے ہیں، اسے مختلف سالن میں پکا سکتے ہیں، اسے سینڈوچ فلنگ کے طور پر شامل کر سکتے ہیں اور پاستا میں شامل کر سکتے ہیں۔

سی فوڈ:

سمندری غذا جیسے مچھلی بھی پروٹین کا ایک بہت عام ذریعہ ہے۔ مزید برآں، اسے مزید مزے دار بنانے کے لیے اسے مختلف جدید طریقوں سے پکایا جا سکتا ہے۔ آپ سالن بنا سکتے ہیں، چاول کے ساتھ کھا سکتے ہیں، اسے سلاد، سینڈوچ وغیرہ میں شامل کر سکتے ہیں۔

چنے:

چنے پروٹین کا ایک بڑا ذریعہ ہیں۔ یہ آسانی سے دستیاب بھی ہے اور متعدد طریقوں سے تیار کیا جا سکتا ہے۔ چنے کو مچھلی اور چکن کی جگہ استعمال کیا جا سکتا ہے۔ آپ مختلف سلاد سبزیوں، لیموں اور نمک کو ملا کر چنے کی چاٹ بنا سکتے ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button