تازہ ترینخبریںسپورٹس

پی سی بی کا اکتوبر میں پہلی پاکستان جونیئر لیگ کرانے کا اعلان

اسپانسرز اور پارٹنرز کی جانب سے پاکستان جونیئر لیگ (پی جے ایل) میں بھرپور دلچسپی ظاہر کرنے کے بعد پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے رواں برس کے اختتام پر پہلی جونیئر لیگ کرانے کا اعلان کردیا۔

پی سی بی نے ابتدائی طور پر رواں ماہ کے آغاز میں ملک میں منفرد طرز کی کرکٹ لیگ کرانے کا اعلان کیا تھا مگر اب اسپانسرز اور پارٹنرز کی دلچسپی کے بعد کرکٹ بورڈ نے لیگ کی تفصیلات بھی جاری کردیں۔

پی سی بی کے مطابق 6 شہروں سے منسوب فرنچائز ٹیموں پر مشتمل ٹورنامنٹ یکم سے 15 اکتوبر تک قذافی اسٹیڈیم لاہور میں کھیلا جائے گا اور ایونٹ میں مجموعی طور پر 19 میچز کھیلے جائیں گے۔

پاکستان جونیئر لیگ کے لیے کھلاڑیوں کا انتخاب ڈرافٹنگ کے ذریعے مکمل کیا جائے گا، ہر ڈریسنگ روم میں ایک شہرہ آفاق کرکٹر بحیثیت مینٹور یا کوچ موجود رہے گا۔

کرکٹ بورڈ کے مطابق انڈر 19 کی سطح پر یہ اپنی نوعیت کی پہلی ٹی ٹونٹی لیگ ہوگی جہاں ملکی اور غیر ملکی نوجوان کرکٹرز شرکت کریں گے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ اس منصوبے کے تحت ہر غیر ملکی کھلاڑی کو اپنے والدین میں سے کسی ایک کو اپنے ہمراہ لانے کی اجازت ہوگی، اس صورت میں اخراجات ٹورنامنٹ کے منتظمین یا اس کھلاڑی کی فرنچائز برداشت کرے گی۔

یہاں یہ بات بھی قاتل ذکر ہے کہ پاکستان جونیئر لیگ حال ہی میں لانچ کیے گئے پی سی بی پاتھ وے کرکٹ پروگرام کا حصہ ہے۔ پاتھ وے کرکٹ پروگرام کے تحت پی سی بی اور اس کے دو شراکت داروں، بی آر بی گروپ اور اینگرو کارپوریشن نے 100 باصلاحیت نوجوان کھلاڑیوں کو تعلیمی اسکالرشپ اور غیرملکی کوچز سے تربیت کے علاوہ 30 ہزار روپے ماہوار وظیفہ کا اعلان بھی کر رکھا ہے۔

 

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button