تازہ ترینخبریںپاکستان سے

اسلام آباد ہائی کورٹ کا عمران خان کو ملنے والے تحائف کی تفصیل عام کرنے کا حکم

اسلام آباد ہائی کورٹ نے عمران خان کو ملنے والے تحائف کی تفصیل عام کرنے کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد ہائی کورٹ میں توشہ خانہ کے تحائف کی تفصیلات سے متعلق کیس کی سماعت ہوئی ، جسٹس میاں گل حسن اورنگزیب نے کیس کی سماعت کی۔

دوران سماعت وفاق کی جانب سے ہائی کورٹ میں کیس ملتوی کرنے کا استدعا کی گئی ، ڈپٹی اٹارنی جنرل ارشد محمود کیانی نے کہا کہ نئی حکومت آئی ہے ان سے ہدایت لینی ہے ، عدالت سے استدعا ہے کیس ایک ماہ کیلئےملتوی کیا جائے۔

جسٹس میاں گل حسن اورنگزیب نے ریمارکس دیے کہ توشہ خانہ کا حساب دینا ہو گا، عوام کی دلچسپی کا کیس ہے، اپیل فائل کرنے سے کیس ختم نہیں ہوگا ، قانون سے بالا تر کوئی نہیں۔

وکیل درخواست گزار نے بتایا کہ توشہ خانہ گفت فروخت کر دیئے گئے ہیں، جس پر جسٹس گل حسن اورنگزیب نے کہا 20 فیصد ادا کرکے گفٹ فروخت کرنا عجیب ہے۔

ڈپٹی اٹارنی جنرل نے بتایا کہ اٹارنی جنرل مستعفی ہوگئے ہیں ، وقت دیاجائے،جس پر عدالت کا کہنا تھا کہ دیکھیں پالیسی واضح ہے اس کو کابینہ کے سامنے اٹھایاجائے ، جو کچھ توشہ خانہ سے لیا گیا وہ سب کچھ آئندہ سماعت پر بتانا ہے۔

ڈپٹی اٹارنی جنرل نے کہا کہ سیکریٹری کابینہ ڈویژن نےنئی حکومت کیساتھ معاملہ اٹھایا ہے، جس پر جسٹس گل حسن اورنگزیب نے استفسار کی ہم باہر جاتے ہیں تو واپسی پر پوچھا جاتا ہے کیا سیکھا؟ انصاف ہر کسی کے ساتھ ہونا چاہیے،یہ پبلک انٹرسٹ کا کیس ہے بتایا جائے توشہ خانہ سے کیا ملا ؟

عدالت نے ڈپٹی اٹارنی جنرل کو کابینہ ڈویژن سے ہدایات لینے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا جو چیزیں گھر لے گئے وہ واپس لیں چاہے 20سال پرانامعاملہ کیوں نہ ہو، ہم اس معاملے کو متنازع نہیں بنا رہے، تحائف صرف وزیر اعظم نہیں سب سے واپس لانا چاہیے۔

جسٹس میاں گل حسن اورنگزیب نے ڈپٹی اٹارنی جنرل سے مکالمہ میں کہا کہ ایک حد تک پیسے دیکر تحفہ رکھ لیناکوئی بات نہیں ، پالیسی بنائیں جو تحفہ آئے گا وہ خزانےمیں جمع ہو۔

جسٹس میاں گل حسن کا کہنا تھا کہ تحائف صرف ملتےنہیں بیرون ملک لوگوں کودیئےبھی جاتےہیں ، بیرون ملک جانیوالےتحائف قومی خزانےسےخریدےجاتے ہیں اور باہرسےآئےسب تحائف بھی نمائش کیلئے رکھے جانے چاہئیں۔

ڈپٹی اٹارنی جنرل نے استدعا کی کہ مجھے تازہ ہدایات لینےکیلئے وقت چاہیے، جس پر عدالت نے کہا آپ ہدایات لیں مگرتب تک انفارمیشن کمیشن کےحکم پرعمل کریں، انفارمیشن کمیشن نے کہاتحائف کی معلومات شہری کودیں تودیں۔

اسلام آباد ہائی کورٹ نے عمران خان کو ملنے والے تحائف کی تفصیل عام کرنے کا حکم دیتے ہوئے کہا ڈپٹی اٹارنی جنرل کی استدعا منظور کرلی اور کہا آپ بیرون ممالک جائیں توپاکستانی تحائف میوزیم میں لگےنظرآئیں گے۔

بعد ازاں عدالت نے کیس کی سماعت دو ہفتوں تک کے لئے ملتوی کردی۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button