تازہ ترینخبریںدنیا سے

روسی صدر پیوٹن، چین کی وزیراعظم شہباز شریف کو مبارکباد

روس کے صدر ویلادیمیر پیوٹن اور چین نے پاکستان مسلم لیگ (ن) کے صدر شہباز شریف کو وزیراعظم منتخب ہونے پر مبارک باد دیتے ہوئے دو طرفہ تعلقات میں مزید بہتری کا عزم ظاہر کیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر پاکستان میں روسی سفارت خانے نے بیان میں کہا کہ ‘صدر پیوٹن نے شہباز شریف کو پاکستان کا وزیراعظم منتخب ہونے پر مبارک باد دی ہے’۔

بیان میں کہا گیا کہ پیوٹن نے ‘امید ظاہر کی کہ شہباز شریف کی سرگرمیاں روس اور پاکستان کے باہمی تعاون اور افغانستان میں بہتری کے لیے شراکت داری اور بین الاقوامی دہشت گردی کے انسداد میں مزید معاون ہوں گی’۔

سرکاری خبرایجنسی اے پی پی کی رپورٹ کے مطابق چین کی جانب سے بھی شہباز شریف کو وزیراعظم منتخب ہونے پر مبارک باد دی گئی اور کہا کہ وہ روایتی دوستی، باہمی تعاون اور نئے دور میں مشترکہ مستقبل کے ساتھ پاک-چین عوامی تعلق قریب لانے کے لیے پاک-چین اقتصادی راہداری (سی پیک) کی اعلیٰ سطح کی تعمیر آگے بڑھانے کے لیے پرعزم ہیں۔

چین کی وزارت خارجہ کے ترجمان ژاؤ لیجیان نے ایک سوال پر بتایا کہ ‘ہم شہباز شریف کو پاکستان کا وزیراعظم منتخب ہونے پر مبارک باد دیتے ہیں’۔

انہوں نے کہا کہ چین اور پاکستان سدا بہار دوست ہیں، چٹان اور مضبوط تعلقات کے ساتھ معاون شراکت دار ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ چین پاکستان کے ساتھ اپنے روایتی دوستانہ تعلقات، ایک دوسرے سے تعاون، مختلف شعبوں میں وسیع تعاون اور سی پیک کی تعمیر کے لیے پرعزم ہے۔

خیال رہے کہ پاکستان مسلم لیگ (ن) کے صدر شہباز شریف گزشتہ روز پاکستان کے 23 ویں وزیراعظم منتخب ہوئے تھے اور اپنے عہدے کا حلف اٹھایا تھا۔

جس کے بعد ترکی کے صدر رجب طیب اردوان اور بھارت کے وزیراعظم نریندر مودی نے شہباز شریف کو وزیراعظم منتخب ہونے پر مبارک باد دی تھی۔

دوسری جانب امریکا نے کہا تھا کہ وہ پاکستان کے ساتھ اپنے ‘دیرینہ’ تعاون کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہے لیکن اسلام آباد میں حکومت کی تبدیلی پر کوئی تبصرہ کرنا پسند نہیں کرے گا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button