تازہ ترینخبریںپاکستان سے

کراچی والوں تیار ہوجاؤ، خان آرہا ہے

قومی اسمبلی سے مستعفی ہونے کے بعد سابق وزیراعظم عمران خان نے عوام سے رابطے کا فیصلہ کیا ہے، جس کا باقاعدہ آغاز کراچی سے ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری بیان میں اسد عمر نے کراچی والوں کو مخاطب کرتے ہوئے لکھا کہ کراچی والوں تیار ہوجاؤ، خان آرہا ہے۔

اسد عمر نے لکھا کہ پاکستان تحریک انصاف اتوار سترہ اپریل کو مزار قائد پر عظیم الشان جلسہ عام کا انعقاد کررہی ہے، انشاءاللہ پاکستان دیکھے گا کراچی اپنے لیڈر عمران خان کے ساتھ ایک خوددار خودمختار پاکستان کے لئے کھڑا ہے۔

واضح رہے کہ آج قومی اسمبلی سے تمام پی ٹی آئی ارکان مستعفی ہوگئے تھے، سابق وزیراعظم عمران خان نے پی ٹی آئی کی پارلیمانی پارٹی سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ میں ان چوروں کیساتھ اسمبلی میں نہیں بیٹھوں گا، مجھ اکیلے کو بھی استعفیٰ دینا پڑا تو میں استعفیٰ دوں گا۔

اس کے بعد قومی اسمبلی میں پی ٹی آئی کے رہنما اور سابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ وزارت عظمیٰ کا امیدوار تھا ،الیکشن کا بائیکاٹ کرتا ہوں، پی ٹی آئی اس ناجائز عمل میں شامل نہیں ہوگی۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز لاہور سمیت پنجاب کے مختلف شہروں میں پی ٹی آئی کارکنان نے مظاہرے کیے اور ریلیاں نکالیں، لاہور میں لبرٹی چوک پر پی ٹی آئی کے کارکنوں کی بڑی تعداد نے عمران خان سے یکجہتی کا اظہار کیا۔

کراچی کے مختلف علاقوں میں بھی تاریخ ساز احتجاجی مظاہرے کیے گئے جہاں پی ٹی آئی کارکنوں اور حامیوں کی بڑی تعداد موجود تھی، اس کے علاوہ اسلام آباد کے ایف نائن پارک میں بھی پی ٹی آئی کے کارکنوں نے مظاہرہ کیا جب کہ راولپنڈی میں لیاقت باغ پر مظاہرین موجود رہے۔

 

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button