Welcome to JEHANPAKISTAN   Click to listen highlighted text! Welcome to JEHANPAKISTAN
جگمگ موتی

خزانے کی تلاش ۔۔۔۔ بچوں کیلئے سبق آموز کہانی

ایک گاؤں میں ، سلطان نامی کسان اپنی بیوی اور چار لڑکوں کے ساتھ رہتا تھا۔ سلطان کھیتوں میں محنت مزدوری کرتا تھا اور اپنے کنبے کو کھلایا کرتا تھا۔ لیکن اس کے چاروں لڑکے سست تھے۔
جو اسی طرح گاؤں میں گھومتے تھے۔ ایک دن سلطان  نے اپنی اہلیہ سے کہا کہ میں ابھی بھی کھیتوں میں کام کر رہا ہوں۔ لیکن میرے بعد ان لڑکوں کا کیا ہوگا؟ انہوں  نے تو کبھی سخت محنت بھی نہیں کی۔ یہ تو کبھی کھیت میں نہیں گئے۔
سلطان کی اہلیہ نے کہا کہ آہستہ آہستہ وہ بھی کام کرنا شروع کردیں گے۔ وقت گزرتا گیا اور سلطان کے لڑکوں نے کوئی کام نہیں کیا۔ ایک سلطان بہت بیمار ہو گئے۔ وہ طویل عرصے تک علیل رہا۔
اس نے اپنی اہلیہ سے کہا کہ وہ چاروں لڑکوں کو فون کرے۔ اس کی بیوی نے چاروں لڑکوں کو بلایا اور انہیں لے کر آئے۔ سلطان  نے کہا کہ اب میں زیادہ دن نہیں جیوں گا۔ سلطان پریشان تھا کہ اس کے جانے کے بعد اس کے بیٹوں کا کیا بنے گا۔
اسی لئے اس نے کہا ، بیٹے ، میں نے اپنی زندگی میں جو کچھ بھی کمایا ہے وہ میرے کھیتوں کے نیچے ہے۔ میرے بعد ، آپ اس سے خزانہ نکال لینا اور آپس میں بانٹ لینا۔ یہ سن کر چاروں لڑکے خوش ہوگئے۔
کچھ دیر عرصہ کے بعد سلطان کی موت ہوگئی۔ سلطان کی موت کے کچھ دن بعد، اس کے لڑکے دفن شدہ خزانہ تلاش کرنے کے لئے کھیت میں گئے تھے۔ انہوں نے صبح سے شام تک سارا کھیت کھود لیا۔ لیکن انہیں کوئی خزانہ نظر نہیں آیا۔
لڑکے گھر آئے اور اپنی والدہ سے کہا، ماں، باپ نے ہم سے جھوٹ بولا۔ ہمیں کھیتوں میں کوئی خزانہ نہیں ملا۔ اس کی والدہ نے کہا کہ آپ کے والد نے اپنی زندگی میں یہ مکان اور کھیت کمایا ہے۔ اور اب تم سب نے کھیت کھود ہی لیا ہے تو اس میں بیج لگاؤ۔
اس کے بعد ، لڑکوں نے بیج بویا اور ماں کی ہدایت کے مطابق پانی دیا۔ کچھ دیر کے بعد فصل پکنے کے لئے تیار ہے۔ لڑکوں نے اسے بیچ کر اچھا منافع کمایا۔ جس کے ساتھ وہ اپنی والدہ کے پاس پہنچے۔ والدہ نے کہا کہ آپ کی محنت ہی اصلی خزانہ ہے، یہی بات آپ کے والد آپ کو سمجھانا چاہتے تھے۔
کہانی کا اخلاقی سبق
ہمیں کاہلی چھوڑ کر سخت محنت کرنی چاہئے۔ محنت کرنا انسان کی اصل دولت ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
Click to listen highlighted text!