سپیشل رپورٹ

کمرہ عدالت میں بانی پی ٹی آئی کی تصویر کس نے بنائی؟ شوکت بسرا کا اہم بیان

 تحریک انصاف کے رہنما شوکت بسرا کا کمرہ عدالت میں بانی پی ٹی آئی کی تصویر بنانے کے حوالے سے اہم بیان آگیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے رہنما شوکت بسرا نے سپریم کورٹ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے واضح کیا کہ بانی پی ٹی آئی کی تصویر میں نے نہیں بنائی ،سوشل میڈیا پر میرے خلاف پروپیگنڈاکیا جا رہا ہے، میں نے تصویر بنائی ہوتی تو میں اسے تسلیم کرتا۔

رہنما پی ٹی آئی کا کہنا تھا کہ سیاسی ورکرکے ساتھ ساتھ وکیل بھی ہوں،میں نے کچھ کیا ہوتا تو انکار نہ کرتا، بانی پی ٹی آئی کی تصویر سے ویسے ہی سب ڈرتے ہیں۔

انھوں نے مزید کہا کہ میں چیف جسٹس سے کھڑے ہو کر سوال کروں گا، پاکستان کےسب سے بڑےسیاسی لیڈر کو کیوں براہ راست نہیں دکھایاجارہا، ہمارے وکیل نے بھی بتایابانی پی ٹی آئی کی ویڈیو لنک کی براہ راست نشریات نہیں ہو رہیں۔

خیال رہے نیب ترامیم کیس میں ویڈیو لنک کے زریعے پیش ہونے والے بانی پی ٹی آئی کی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تھی، جس کے بعد سپریم کورٹ پولیس نے معاملے کی تحقیقات شروع کی۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ بانی پی ٹی آئی کی تصویرکمرہ عدالت کےبائیں جانب بیٹھےافرادمیں سےکسی نے بنائی، کمرہ عدالت کی بائیں جانب موجود افراد سے پوچھ گچھ شروع کی گئی جبکہ کمرہ عدالت میں جانیوالے افراد کی تلاشی میں بھی اضافہ کردیا گیا ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button