جرم کہانی

شادی کی تقریب میں فائرنگ، ٹیپو ٹرکاں والے کا بیٹا امیر بالاج قتل

لاہور کے علاقے ٹھوکر نیاز بیگ کے قریب نجی سوسائٹی میں فائرنگ سے ٹیپو ٹرکاں والے کا بیٹا بالاج قتل کردیا گیا واقعے میں تین افراد زخمی ہوئے، جوابی فائرنگ میں حملہ آوار بھی مارا گیا۔

پولیس کے مطابق چوہنگ میں فائرنگ کا واقعہ ٹھوکر نیاز بیگ کے قریب ایک رہائشی سوسائٹی میں شادی کی تقریب کے دوران پیش آیا جب مسلح ملزم نے حال ہی میں پاکستان مسلم لیگ ن میں شمولیت اختیار کرنے والے بالاج ٹیپو پر فائرنگ کر دی جس سے وہ موقع پر ہی جاں بحق ہو گئے۔

امیربالاج کو4 گولیاں لگیں جو جناح اسپتال میں دوران علاج جاں بحق ہوا، لاہور جناح اسپتال کے ڈاکٹرز نے جاں بحق ہونے کی تصدیق کر دی۔

مقتول کی لاش کو پوسٹ مارٹم کیلئےجناح اسپتال کے مردہ خانے منتقل کردیا گیا ہے، امیر بالاج کے ساتھ زخمی ہونے والے دیگر ساتھیوں کا علاج بھی جاری ہے، واقعے کی اطلاع ملتے ہی ن لیگی رہنما عطا تارڑ بھی جناح اسپتال پہنچ گئے۔

پولیس کے مطابق بالاج ٹیپو کےگن مینوں کی فائرنگ سے حملہ آور مارا گیا، پولیس کا کہنا ہے کہ وہ حملے کی وجہ بننے والے حالات اور اس کے پیچھے ممکنہ محرکات کا باریک بینی سے جائزہ لے رہے ہیں۔

بالاج ٹیپو عارف عامر عرف ٹیپو ٹرکاں والا کا بیٹا تھا جسے 2010سال میں علامہ اقبال ایئرپورٹ کی پارکنگ میں گولی مار کر ہلاک کر دیا گیا تھا۔

بالاج کی موت خونی دشمنی کا ایک اور باب شروع کر سکتی ہے جس کا آغاز 1994 میں ان کے دادا بلا ٹرکاں والا کے قتل سے ہوا تھا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button