تازہ ترینخبریںپاکستان

ملک میں سب سے زیادہ کرپٹ ادارہ کون سا؟ ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل کا سروے جاری

ملک میں سب سے زیادہ کرپٹ ادارہ کون سا ہے؟ ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل نے سروے جاری کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل پاکستان نے قومی کرپشن کا تناظری سروے 2023 جاری کر دیا، سروے نتائج کے مطابق پولیس کا ادارہ سب سے زیادہ کرپٹ ہے۔

کرپشن کے معاملے میں ٹھیکے دینے اور کٹریکٹ کا شعبہ دوسرے جب کہ کرپشن میں کمی کے ساتھ عدلیہ تیسرے نمبر پر ہے، جس کی شرح 13 فی صد ریکارڈ کی گئی۔

تعلیم اور صحت چوتھے نمبر پر کرپٹ ترین ادارے قرار دیے گئے ہیں، لوکل گورنمنٹ کا ادارہ پانچویں جب کہ ٹیکس اور لینڈ ایڈمنسٹریشن کا شعبہ 6 فی صد کرپشن کے ساتھ چھٹے نمبر پر ہے۔

سروے کے مطابق قومی سطح پر 75 فی صد شہری سمجھتے ہیں کہ پرائیویٹ سیکٹر کے پاس بہت طاقت اور اثر و رسوخ ہے، جس سے کرپشن ہوتی ہے، 36 فی صد شہری اکثریت کا خیال ہے کہ انسداد بدعنوانی کے اداروں کا کردار غیر مؤثر ہے۔

سروے کے مطابق 40 فی صد نے قومی سطح پر کرپشن کی بڑی وجہ میرٹ کی کمی کو قرار دیا، کرپشن کو کچلنے کے اقدامات کے طور پر 55 فی صد پاکستانیوں کا کہنا ہے کہ سرکاری افسران کے اثاثے ہر سال ظاہر کیے جانے چاہیئں۔

این سی پی ایس کے مطابق 68 فی صد پاکستانیوں کو یقین ہے کہ نیب، ایف آئی اے اور اینٹی کرپشن اسٹیبلشمنٹ جیسے ادارے سیاسی انتقام کے لیے استعمال کیے جاتے ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button