تازہ ترینخبریںپاکستان سے

پاکستانی معیشت مضبوط کرنا اور درآمدات کو فروغ دینا حکومت کی اولین ترجیح ہے

وفاقی وزیر احسن اقبال نے اس بات پر زور دیا کہ حکومت کی بنیادی توجہ سیاسی استحکام، جمہوری معاشرے کی تعمیر اور پاکستان میں تمام صنعتوں کی موثر ترقی پر ہے۔

وفاقی حکومت اپنی باقی ماندہ مدت میں پاکستان کی برآمدات کو مضبوط بنانے پر خصوصی توجہ مرکوز کرتے ہوئے معیشت کو مستحکم کرنے پر توجہ دے گی۔

انہوں نے مزید کہا کہ حکومت سمندر پار پاکستانیوں کے ووٹ کے حق کی حمایت کرتی ہے لیکن یہ انتخابی عمل کے تقدس اور سلامتی پر سمجھوتہ کیے بغیر ہونا چاہیے۔ "دنیا میں ابھی تک انٹرنیٹ پر مبنی ووٹنگ کا کوئی محفوظ نظام نہیں ہے۔ تاہم مختلف تجاویز زیر غور ہیں جن میں بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کو پارلیمنٹ میں مخصوص نشستوں کے ذریعے نمائندگی دینے کی تجویز بھی شامل ہے۔

انہوں نے کہا کہ ملک میں پولرائزیشن قومی یکجہتی اور ہم آہنگی کے لیے زہر ہے۔ ہمیں سیاست میں اختلاف رائے کو دشمنی اور نفرت کی بنیاد نہیں بننے دینا چاہیے۔ ہم سب محب وطن پاکستانی ہیں، کوئی بھی حب الوطنی، ایمان اور سالمیت پر اجارہ داری کا دعویٰ نہیں کر سکتا۔ انہوں نے کہا کہ کوئی بھی ملک قانون اور آئین کی حکمرانی کے بغیر مضبوط نہیں ہو سکتا۔ آئین کی توہین انتشار کا باعث بنتی ہے۔

وزیر نے کمیونٹی کے سوالات کو مدعو کیا اور تحمل سے تمام سوالات کا جواب دیا۔
.

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button