26 ستمبر 2018
تازہ ترین
براک اوباما: امریکہ مریخ پر بڑا چھلانگ لے جائے گا

میری قدیم ترین یادوں میں سے ایک کے طور پر ہمارے خلانوردوں ہوائی میں واپس آئے ایک پرچم لہراتے ہوئے، اپنے دادا کے کندھوں پر بیٹھی ہے. اس سے پہلے ہم نے چاند پر قدم تھا یہ سال تھی. کئی دہائیوں سے ہم مریخ پر ایک روور اترنے تھا اس سے پہلے. میں اپنے سوشل میڈیا کے لیے فیڈ بین الاقوامی خلائی اسٹیشن سے تصاویر سے پہلے ایک نسل کو ظاہر کرے گا.

میں اب بھی اپنے خلائی پروگرام میں ایک بچے کے طور پر کیا تھا اس کے بارے میں حیرت کا ایک ہی احساس ہے. تجسس اور ایکسپلوریشن، جدت طرازی اور آسانی، ممکن ہے کیا کی حدود کو آگے بڑھانے اور کسی اور سے پہلے یہ کام کر رہے - یہ ہمارے کردار کا ایک اہم حصہ کی نمائندگی کرتا ہے. ہم نہ صرف کامیابی حاصل کی خلائی دوڑ حیران کن اہم تکنیکی اور طبی ترقی میں اہم کردار ادا، لیکن یہ بھی کاٹنے کے کنارے پر امریکہ کو برقرار رکھنے کے لئے حق سامان کے ساتھ سائنسدانوں اور انجینئروں کی ایک نئی نسل کی حوصلہ افزائی کی.

یہی وجہ ہے کہ، امریکی عوام صدر کے طور پر میری پہلی تقریر میں میں نے اس کی مناسب جگہ سائنس واپس کرنے کا عزم ظاہر کیا وجوہات میں سے ایک ہے. ہمارے پہلے چند مہینوں میں، میری انتظامیہ ہماری تاریخ میں بنیادی تحقیق میں سب سے بڑا واحد سرمایہ کاری کی، اور میں نے اپنے نظام شمسی کے مزید دریافت اور کائنات میں گہری نظر کرنے reimagining اور ہمارے خلائی پروگرام reinvigorating رہے لئے فون کرنے کینیڈی خلائی مرکز کے لئے گئے تھے پہلے سے کہیں زیادہ.
سالوں سے، ہم ناسا میں ٹیکنالوجی جدت احیاء کیا ہے میں، بین الاقوامی خلائی اسٹیشن کی زندگی میں توسیع، اور میں مدد کی امریکی کمپنیوں خلائی صنعت کی اپریکت صلاحیت پر سرمایہ کی طرف سے نجی شعبے کی ملازمتوں کے مواقع پیدا.

 


عوامی سروے

سوال: کیا پی ٹی آئی انتخابات سے قبل کیے گئے وعدے پورے کر پائے گی؟